Ajutor in nevoi speciale pe perioada pandemiei de coronavirus

Fundația STUDENT PLUS Timișoara prin Centrul Europe Direct și Centrul de Voluntariat dorește să fie alături de nevoile persoanelor în dificultate în perioada COVID-19 prin două inițiative:
1. CUMPĂRĂTURI pentru persoane cu nevoi speciale
– Recrutare voluntari pentru perioada pandemiei;
– Metode de triere nevoi speciale, recomandare autorități;
– Preluare cazuri sociale, distribuție alimente, medicamente;
– Mașini personale sau închiriate pentru distribuție;
– Relații supermarket-uri, farmacii pentru aprovizionare en-gros;
– Formulare de cumpărături/nevoi speciale: Online, WhatsApp, Facebook, Google;
– Plata cumpărăturilor să fie centralizată și transparentă;
– Un telefon de contact voluntari/nevoi: +40 371 111 201

2. SERVICII ONLINE
– Recrutare voluntari pentru: asistență IT, E-learning pentru elevi, studenți și profesori, asistență psihologică sau socială;
– Foundraising (Google, PayPal, Revolut, Facebook etc.);
– Donații calculatoare/laptopuri pentru elevi/studenți în nevoie

Se vor realiza parteneriate cu Instituții publice locale sau naționale, ONG-uri, companii din domeniile adiacente necesităților, voluntari independenți sau alte instituții abilitate.
Voluntarii trebuie să fie în siguranță și pentru aceasta se vor lua toate măsurile necesare evitării contaminării acestora, se va face o instruire prealabilă, se va asigura echipament de protecție. Voluntarii vor livra produsele la ușa persoanelor în nevoie fără a intra în contact cu acestea, păstrând o distanță de cel puțin 2 m. Nu există costuri de livrare, iar plățile se pot face online sau într-un plic închis la distribuția produselor.
Pentru asistența online toate serviciile de voluntariat se vor face telefonic sau prin comunicare audio, video, screen-share folosind aplicațiile WhatsApp, Google Hangouts, Zoom, Skype, TeamViewer, Discord etc.
Atenție!!! Acesta nu este un serviciu comercial, ne adresăm doar nevoilor speciale!

Înscriere VOLUNTARI clic aici

Am nevoie de AJUTOR clic aici